Σκοπός του Προγράμματος είναι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να :
- εκσυγχρονίσουν την παραγωγική, εμπορική και διοικητική τους λειτουργία.
- ψηφιοποιήσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με πελάτες και συνεργάτες.
- αυξήσουν το επίπεδο ασφάλειας και εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Tο Πρόγραμμα «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» θα παρέχει επιταγές (vouchers) που θα διατεθούν για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, προγραμμάτων και υπηρεσιών.
Όλοι οι ΚΑΔ επιλέγονται
Εκτός
- Πρωτογενής παραγωγή γεωργικών προϊόντων
- Αλιεία
- Υδατοκαλλιέργεια
- Δραστηριότητες προετοιμασίας γεωργικών προϊόντων για την 1η πώληση
- Δραστηριότητες που σχετίζονται με ορυκτά καύσιμα
- Δραστηριότητες εμπορίας ρύπων
- Υγειονομική ταφή, αποτεφρώσεις, βιολογική επεξεργασία
Λαμβάνεται υπόψη ο κύριος ΚΑΔ την ημερομηνία υποβολής της πρότασης.
Επιλέξιμες οι επιχειρήσεις με έναρξη πριν την 1/1/2022 και την περίοδο 1/1/2021-31/12/2021 είχαν από 0,01 ΕΜΕ ως 250 ΕΜΕ.
Αποκτήστε προιόντα και υπηρεσίες μας με
90% Επιδότηση από 900€ έως 18.000€
Κατάθεση έως Δευτέρα 31 /10/ 2022
Ύψος ενίσχυσης σύμφωνα με τον πίνακα :
|
Μέγεθος επιχείρησης (*) |
|
α/α |
Από ΕΜΕ |
Έως ΕΜΕ |
Μέγιστη δαπάνη (**) |
1 |
0,01 |
5 |
1.000€ |
2 |
5 |
10 |
2.000€ |
3 |
10 |
18 |
4.000€ |
4 |
18 |
25 |
6.000€ |
5 |
25 |
32 |
10.000€ |
6 |
32 |
40 |
12.000€ |
7 |
40 |
50 |
15.000€ |
8 |
50 |
250 |
20.000€ |
(*) ΕΜΕ Ετήσιες Μονάδες Εργασίας της επιχείρησης
(**) Ο ΦΠΑ δεν αποτελεί επιλέξιμη δαπάνη
Ρωτήστε τον λογιστή σας για τον ακριβή αριθμό ΕΜΕ.
Επιλέξιμες κατηγορίες ψηφιακών προϊόντων / υπηρεσιών :
Κωδικός |
Προτεραιότητα |
Κατηγορία προϊόντος / υπηρεσίας |
Α.01.01 |
(1)
Βελτίωση της
λειτουργίας των
επιχειρήσεων
|
Εφαρμογές Εμπορικού Λογισμικού / διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων |
Α.01.02 |
Εφαρμογές Διαχείρισης & υποστήριξης Πελατών (CRM related: Sales, Salesforce Automation,
Marketing, Service)
|
Α.01.03 |
Εφαρμογές Διαχείρισης Προσωπικού, Εκπαίδευσης προσωπικού, Παροχής υπηρεσιών στο
Προσωπικό (HR related)
|
Α.01.04 |
Εφαρμογές διαχείρισης αποθηκών (WMS), διαχείρισης κύκλου ζωής παραγγελιών (Order
Management), αναπλήρωσης αποθεμάτων (replenishment)
|
Α.01.05 |
Εφαρμογές πωλήσεων, κρατήσεων, παραγγελειοληψίας και τιμολόγησης (PoS, Booking,
Invoicing).
|
Α.01.06 |
Εφαρμογές και εργαλεία διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας για τη μεταφορά και παράδοση
προϊόντων/υπηρεσιών (routing, tracking, last mile delivery, field service)
|
Α.01.07 |
Εργαλεία παρακολούθησης και διαχείρισης παγίων, υλικού ή προϊόντων (Asset mgt, IoT, RFID) |
Α.01.08 |
Εργαλεία Επιχειρησιακής Ευφυίας και Ανάλυσης δεδομένων (BI, reporting & data analysis tools) |
Α.01.09 |
Industrial data platform templates and software |
Α.01.10 |
Υπηρεσίες Cloud Infrastructure & cloud Platforms |
Κωδικός |
Προτεραιότητα |
Κατηγορία προϊόντος / υπηρεσίας |
Α.02.01 |
(2)
Συνεργασία,
παραγωγικότητα
και
απομακρυσμένη
εργασία
|
Πλατφόρμες παραγωγικότητας, επικοινωνίας και συνεργασίας (Cloud Productivity Suites) – μόνο
cloud λύσεις γίνονται αποδεκτές. Περιλαμβάνοντα επίσης λύσεις διαχείρισης εγγράφων, ροών
εργασίας και αυτοματοποίησης διαδικασιών (BPM, RPA, Process automation κλπ.).
|
Α.02.02 |
Εργαλεία υποστήριξης απομακρυσμένης εργασίας (remote working), εφόσον δεν καλύπτονται
πλήρως από τις παραπάνω πλατφόρμες παραγωγικότητας
|
Α.02.03 |
Εργαλεία διαχείρισης εργασιών, έργων και χαρτοφυλακίων, εφόσον δεν καλύπτονται από τις
παραπάνω πλατφόρμες παραγωγικότητας
|
Α.02.04 |
Συμβατικές λύσεις τύπου Cloud/Virtual PBX
|
Κωδικός |
Προτεραιότητα |
Κατηγορία προϊόντος / υπηρεσίας |
Α.03.01 |
(3)
Ενίσχυση του
ηλεκτρονικού
εμπορίου
|
Πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (πώληση προϊόντων ή αυτοματοποιημένη διάθεση
υπηρεσιών μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας)
|
Α.03.02 |
Cloud εργαλεία για: marketing automation, digital campaign management & customer loyalty
|
Α.03.03 |
Cloud εργαλεία/ connectors που συνδέονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και επαυξάνουν την
λειτουργικότητά του (recommendations, reviews, remarketing, chat κλπ.)
|
Α.03.04 |
Εργαλεία / connectors σύνδεσης με συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών.
|
Α.03.05 |
Εργαλεία/ connectors διασύνδεσης με υπηρεσίες μεταφορών και παράδοσης προϊόντων (3PL,
couriers κλπ.)
|
Κωδικός |
Προτεραιότητα |
Κατηγορία προϊόντος / υπηρεσίας |
Α.04.01 |
(4)
Ασφάλεια και
Εμπιστοσύνη
|
Ασφάλεια για τους τελικούς χρήστες και τις συσκευές τους: Endpoint Protection/EDR, Data Loss
Prevention
|
Α.04.02 |
Συνολική παρακολούθηση της ασφάλειας από τρίτο οργανισμό/υπηρεσία: SOC service
|
Α.04.03 |
Ασφάλεια πρόσβασης σε εφαρμογές και δεδομένα: Identity & Access Management
|
Α.04.04 |
Συμμόρφωση στη διαχείριση δεδομένων: data governance/compliance solutions
|
Α.04.05 |
Διασφάλιση επιχειρησιακής συνέχειας: Cloud Disaster Recovery & Backup solutions/subscriptions
|
Α.04.06 |
Εμπιστοσύνη στις διεπιχειρησιακές συναλλαγές: Ηλεκτρονικές Υπογραφές
|
Αποκτήστε προιόντα και υπηρεσίες μας με
90% Επιδότηση από 900€ έως 18.000€
Κατάθεση έως Δευτέρα 31 /10/ 2022